JAMSTVO
Servis daje jamstvo samo na svoj rad (ukoliko drugačije nije definirano) i to samo na uski krug elektronike koja je bila predmet popravka. NIKAKO na cijelu komponentu u uređaju ili cijeli uređaj. Trajanje jamstva je 90 dana.
PODACI
Servis ne odgovara za korisničke podatke, prije servisa računala korisniku se preporučuje da sam napravi backup bitnih podataka. Ukoliko korisnik želi, servis može napraviti backup podataka prema cjeniku, koji se čuva za vrijeme trajanja servisa plus 7 dana.
DIJAGNOZA KVARA
Naplaćuje se po cjeniku prilikom odustanka od mogućeg isplativog servisa ili servisa ispravne opreme (kvar ne postoji).
LEŽARINA
Za uređaje koji nisu preuzeti sa servisa u roku duljem od 30 dana nakon obavijesti da se isti mogu preuzeti, naplaćujemo ležarinu po danu prema cjeniku, odnosno nakon isteka 90 dana ne odgovaramo za njih.
OPĆENITO
Uređaje koji su na popravku isporučujemo samo uz predočenje servisne primke. Uređaje zaprimljene na izvanjamstveni servis/popravak ne isporučujemo prije izvršene uplate troška popravka te predane potvrde o uplati ili po izvještaju banke o pristigloj uplati. Za uređaje koji nisu preuzeti sa servisa u roku duljem od 30 dana nakon obavijesti da se isti mogu preuzeti naplaćujemo ležarinu prema važećem cjeniku, odnosno nakon isteka 90 dana ne odgovaramo za njih. RAM Servis ne naplaćuje preuzimanje i povrat opreme koja je u jamstvenom roku i koja je kupljena kod nas na teritoriju grada Zagreba, također to vrijedi i za opremu koja je kupljena kod nas, a izvanjamstvenog je roka za opremu ili uređaj. Za svu ostalu opremu i uređaje vrijedi cjenik dostave prema važećem cjeniku.
ZA PODATKE na opremi, uređajima i tvrdim ili SSD diskovima donesenim na servis ne odgovaramo. Pokušaj spašavanja podataka s tvrdih diskova, USB memorija ili SSD diskova naplaćuje se prema važećem cjeniku servisa. Za konfiguracije preklopnika, usmjerivača, vatrozida, multifunkcijskih uređaja donesenim na servis ne odgovaramo! JAMSTVO se dokazuje računom o kupovini i/ili ovjerenim i ispravno popunjenim jamstvenim listom, iako je jamstvo većine uređaja moguće provjeriti prema serijskom broju uređaja.
Softversko podešavanje opreme i softverski problemi NE SPADAJU U JAMSTVO i takvi popravci se naplaćuju posebno. Kvarovi u jamstvenom periodu na opremi i uređajima bit će otklonjeni bez naplate samo ako NISU izazvani mehaničkim utjecajem, nenormalnim ambijentalnim pojavama ili rukovanjem u suprotnosti s uputstvima o rukovanju i korištenju za predmetni uređaj. Rezervni dijelovi ugrađeni u opremu ili uređaje koji nisu pod jamstvom ostaju u vlasništvu servisa, sve do uplate punog iznosa popravka prema predanom računu. Jamstvo na popravak iznosi 3 mjeseca te obuhvaća rad i ugrađene rezervne dijelove ako nije drugačije naznačeno.
Jamstvo se odnosi samo na identičan kvar, odnosno neispravnost iste komponente i ne obuhvaća funkcioniranje cijelog uređaja. Predajom uređaja na izvanjamstveni servis stranka prihvaća uvjete servisa o naplati dijagnostike kvara, te ako odustane od popravka obavezna je platiti troškove dijagnostike prema važećem cjeniku servisa.
Servisi RAM d.o.o. poštuje privatnost i štiti osobne podatke svojih korisnika, zaposlenika, poslovnih partnera ili drugih osoba s kojima ostvaruje poslovnu suradnju, a čije osobne podatke prikuplja i obrađuje u svom svakodnevnom poslovanju.
PRIGOVORI
Obavijest o načinu podnošenja i postupanja s prigovorima
Svi pismeni prigovori upućeni na e-mail adresu info@servisiram.hr podnose i obrađuju u skladu s važećim zakonskim propisima te internim pravilima našeg poduzeća. Nakon primitka, svaki prigovor bit će evidentiran i u najkraćem mogućem roku proslijeđen odgovornoj osobi za daljnju analizu. Na osnovu dostavljene dokumentacije i navedenih informacija, pristupamo cjelovitom razmatranju vašeg zahtjeva te ćemo vam odgovoriti u zakonskom roku od 15 dana od dana primitka vašeg prigovora.Molimo vas da u svom prigovoru navedete sve relevantne podatke i, ukoliko je moguće, priložite dodatnu dokumentaciju koja će nam pomoći u potpunoj evaluaciji vašeg zahtjeva.
Zahvaljujemo na ukazanom povjerenju i suradnji.