Često postavljena pitanja

Bojim se da me servis ne košta previše.

Prije popravka klijentima šaljemo pisanu ponudu popravka. Ponuda može sadržavati obavezne i neobavezne popravke. Obavezni popravci su nužni da bi računalo profunkcioniralo, a neobavezni su prijedlog servisera kako bi računalo najoptimalnije radilo. Popravku pristupamo tek nakon što nam odobrite prezentirani trošak.

Naplaćuje li se dijagnoza kvara?

Dijagnoza kvara se naplaćuje u slučajevima kada cijena popravka ne prelazi 70% trenutne vrijednosti zaprimljenog uređaja. U slučajevima da uređaj ne možemo popraviti, da nemamo dijelova, da je neisplativ popravak dijagnoza se NE naplaćuje. Ako tehničar kod zaprimanja procjeni da je ikakav popravak NE isplativ, dijagnoza će se naplatiti u slučaju odustajanja ( uređaji niske vrijednosti).

Imam li kakvo jamstvo?

Jamstvo na dijelove je definirano distributerom ili proizvođačem. Jamstvo na usluge se odnosi isključivo na popravak hardwarea i to na uski krug komponenata koje su bile predmet popravka. Jamstvo na rad je 90 dana.

Što ste sve do sad popravljali?

Popis uređaja koje smo imali na servisu je poduži. Servis laptopa, servis računala, servis monitora nam je svakodnevica. Osim toga servisirali smo: autonavigacije, autoradio, televizore, mobitele, tablete, mjerne glave, sklopove napajanja, dijelove strojeva, ultrazvuk, arduino uređaje, light show sustav, mikrofone, pojačala, gitare, bas gitare, zvučnike, kamere itd.. popis je stvarno podugačak. Isprobajte nas.

Gdje se nalazite i kako vas mogu kontaktirati?

Nalazimo se na adresi Ante Topić Mimare 28, dvorišna strana, Zagreb. Kontaktirajte nas na 01/5814-702 ili putem e-maila na servis@servisiram.hr.

Koje je radno vrijeme servisa?

Radimo od ponedjeljka do četvrtka 8:30 – 17:00, petkom 8:30 – 16:00.

Trebam li se najaviti za dolazak?

Za osnovne usluge ne trebate najavu, ali za složenije zahvate i konzultacije ili u slučaju hitnosti preporučujemo prethodni kontakt. 
Ako računalo uredno radi i radi se o preventivnim servisima (čišćenje, pregled, optimizacija), najava omogućuje da Vaš uređaj čeka red kod Vas, a ne kod nas na polici. U tom slučaju možemo dogovoriti točan termin dolaska, a uređaj može biti gotov unutar sat vremena, ovisno o vrsti usluge.

Koliko traje servis?

Vrijeme servisa ovisi o vrsti kvara. Osnovni servisi mogu biti gotovi u jednom danu ili za nekoliko dana, dok složeniji popravci (npr. matične ploče) traju duže.

Što sve popravljate?

Popravljamo laptope, stolna računala, MacBook uređaje, napajanja, matične ploče, printere, konzole, i još mnogo toga. Kontakirajte nas ako niste sigurni jesmo li pravi servis za Vaš uređaj.

Radite li čišćenje računala od prašine i termalne paste?

Da, radimo profesionalno čišćenje ventilatora i zamjenu termalne paste kako bismo spriječili pregrijavanje uređaja. Koristimo samo najbolje materijale, te imamo na zahtjev najbolje paste na tržištu poput K5 termalne paste.

Možete li ukloniti viruse i ubrzati računalo?

Da, nudimo usluge optimizacije sustava, uklanjanja virusa, instalacije softvera i reinstalacije operativnog sustava.

Instalirate li Windows i Office?

Da, instaliramo sve verzije Windows i Office paketa, uz nabavku licence ako je potrebno. Osim toga instaliramo i MacOS i LInux distribucije.

Što ako nemate dijelove za moj uređaj?

U većini slučajeva možemo nabaviti dijelove ili ponuditi zamjenske opcije. Ako to nije moguće, savjetujemo klijenta o alternativama. Nemoguće je držati sve rezervne dijelove za sve modele računala na lageru, dijelove poput standardnih ekrana uvijek imamo na skladištu.

Popravljate li matične ploče i radite li napredne popravke?

Radimo napredne popravke matičnih ploča (LVL1 i LVL2), Reflow i zamjene čipova. Lokaliziramo kvar na komponenti, to je više od dijagnoze da je matična ploča u kvaru. Za to nam je potrebno specijalizirano znanje i posebni alati. 

Mogu li kod vas testirati je li moj laptop ispravan prije kupnje?

Da, nudimo osnovnu i naprednu uslugu provjere uređaja prilikom kupoprodaje, idealno za provjeru rabljenih uređaja.

Nudite li održavanje za tvrtke?

Da! Nudimo mjesečne pakete održavanja s uključenim udaljenim pristupom, dijagnostikom, servisima i podrškom na poziv.

Kako funkcionira paušalni ugovor za tvrtke?

Paketi S, M, L i VIP nude sve od osnovne podrške do napredne dijagnostike i izlaska na teren. Počinju već od 12,5 € mjesečno po korisniku. No s Vama dogovaramo obim podrške te uređaje koje želite uključiti u održavanje. Cijena ovisi o tome želite li održavanje servera, NAS uređaja, mrežne opreme, videonadzora, računala, skenera, printera ... 

Radite li i prodaju opreme?

Da, nudimo savjetovanje i nabavu nove i rabljene IT opreme, uključujući instalaciju i pripremu za rad uz edukaciju. Možemo nabavljati uređaje po specifičnim zahtjevima korisnika. 

Mogu li poslati uređaj poštom?

Da, nudimo opciju slanja uređaja putem GLS kurirske službe. Pošaljite uređaj uz opis kvara, kontakt podatke i dodatke (punjač, slušalice...).

Imate li zamjenske uređaje?

Za određene usluge nudimo zamjenske laptope dok traje servis – ovisno o dostupnosti.Ugovorni korisnici kojima je tako definirano ugovorom imaju besplatni zamjenski uređaj dok se ostalima naplaćuje najam. 

Što je Hitan Start?

Hitan Start je usluga koja omogućuje da Vaš uređaj bude obrađen prioritetno, ispred svih ostalih zaprimljenih uređaja.

Koliko košta Hitan Start?

Cijena hitnog starta obračunava se prema važećem cjeniku i dodatak je na standardnu cijenu servisa. Ugovorni korisnici imaju definirano vrijeme odaziva ili hitnog starta u ugovoru. 

Kada moj uređaj ulazi u obradu ako platim Hitan Start?

Odmah po primitku u servis, uređaj se uzima u rad – mimo standardnog reda čekanja. Serviseri imaju planirani dan, te će taj hitan start vjerovatno značiti da će taj dan ostati prekovremeno kako bi svima isporučili obećano. Ne bi ni vi bili zadovoljni da Vam se vrijeme servisa oduži jer je nekome hitno? Ako smo nešto naučili, svima je hitno. 

Znači li Hitan Start da će uređaj odmah biti popravljen?

Ne nužno – Hitan Start osigurava da dijagnostika i prvi koraci krenu odmah. Trajanje popravka ovisi o složenosti kvara i dostupnosti dijelova. Ponekad nam za dobavu dijelova treba dan ili dva, a ponekad originalne dijelove čekamo i do 15 dana  (ne samo mi, nego svi servisi).

Mogu li se kasnije odlučiti za Hitan Start?

Da, moguće je zatražiti Hitan Start i nakon što je uređaj već zaprimljen, no u tom slučaju rad kreće čim tehničar obradi Vaš zahtjev. Prosječno vrijeme čekanja do dijagnoze, ovisno o zaprimljenim uređajima prije Vas, je 3-5 radnih dana.