Važnost kvalitetne IT podrške za uspješan rast poslovanja

Svaka tvrtka, neovisno o tome čime se bavi, koristi informacijske tehnologije i sve je više poduzetnika svjesno da je njezino učinkovito korištenje ključno za rast profitabilnosti tvrtke. IT pomoć ili podrška omogućuje zaposlenicima da izvršavaju svoje redovite zadatke i osigura im produktivnost koja neće biti ometena raznim problemima s računalima, softverom ili komunikacijama od jednostavnih do kompliciranih problema s podatkovnih mrežama. O važnosti outsourcinga IT podrške pisali smo u jednom od ranijih blogova PREDNOSTI OUTSOURCE IT PODRŠKE, a pružanje visokokvalitetne IT pomoći podrazumijeva predviđanje problema i prije nego se oni pojave te postavljanje sigurnosnih mjera za sprječavanje njihovog nastanka.

Kvalitetna IT podrška važna je bez obzira jeste li mali poduzetnik ili visokopozicionirani manager i direktor velike tvrtke gdje je vrijeme novac i gdje nikako ne smijete prekinuti kontinuitet u izvršavanju svakodnevnih zadataka. U nastavku donosimo nekoliko parametara koju možete dobiti zahvaljujući kvalitetnom IT supportu.


IT podrška jamči produktivnost zaposlenika

Većina zaposlenika produktivna je ako neprestano koristi svoje alate za rad, a to su u većini slučajeva računala, softveri ali i drugi alati poput službenih mobitela ili programiranih strojeva koje također treba održavati. Zamislite da se vašem zaposleniku pokvari telefon u trenutku kada treba nazvati stranku ili da mu se usred važnog posla ili online sastanka zamrzne računalo. Svaki zastoj u poslu, smanjuje proizvodnju pa tako u konačnici i-prihode!

Baš zato, da se to ne dogodi, svaka ozbiljna tvrtka bez obzira na veličinu i broj zaposlenika mora imati vrhunsku IT podršku!


IT podrška povećava zadovoljstvo zaposlenika

Niti jedan zaposlenik neće biti sretan ako nije zadovoljan svojim radnim i okruženjem, bilo da se radi o odnosu prema njemu, međuljudskim odnosima ili uvjetima rada. To znači da njegov radni prostor morate vrhunski opremiti i omogućiti mu da svoj zadatak obavlja učinkovito i bez prekida kako bi svoj posao obavljao što kvalitetnije.

Upravo zbog toga je potrebna visokokvalitetna IT podrška koja će omogućiti:

  • Brza računala zaštićena od virusa
  • Uslugu velike brzine zahvaljujući pouzdanoj internetskoj vezi
  • Zaštitu od hakera i drugih rizika zahvaljujući mrežnoj sigurnosti


IT podrška štiti od virusa i hakera

Na žalost, razvojem tehnologije raste i broj hakera! Budući da se internet danas koristi u svim sferama naših života od čitanja vijesti, kupovine i korištenja bankarskih usluga, lopovi samo vrebaju, a o tome kako zaštiti računalo od virusa pisali smo u jednom od naših prošlih blogova KAKO ZAŠTITI RAČUNALO OD VIRUSA.

Instalacija najnovije sigurnosti dio je kvalitetne IT podrške koja vam omogućuje da izbjegnete i ovaj vrlo česti problem.


IT podrška omogućuje pristup raznim poslovnim softverima

Za povećanu produktivnost i generiranje stvarnih rezultata potreban je pristup snažnim poslovnim tehnologijama poput CRM ili ERP programa, a za njihovu dostupnost bez nadoplate visokih licenci potrebna vam je kvalitetna IT podrška.

ZAKLJUČAK:

Treba li vam B2B IT support? Nudimo potpunu IT podršku za tvrtke, projektiranje i održavanje računalnih sustava, mreža, servera te ostale opreme, ugovorno ili po pozivu. Popis naših usluga možete pogledati OVDJE.

Vrhunska IT podrška osigurava da vaša tvrtka posluje što više učinkovitije, produktivnije i sigurnije. Na današnjem tržištu nužno je održati tvrtku konkurentnom, a to je moguće produktivnim radnicima zadovoljnim svojim radnim mjestom, radnom atmosferom i sredstvima za rad.

Zahvaljujući visokokvalitetnoj IT podršci usredotočeni ste na svoje zadatke čime znatno štedite na vremenu i novcu.

Microsoft Word, Excel i PowerPoint vs. Google Docs, Sheets i Slides