Fiskalizacija 2.0 i e-računi: Nova pravila igre ili nova šansa za rast?

U Business Clubu 5 na vrhu Sky Towera odakle pogled puca na cijeli Zagreb, održana je radionica "Što nas ne ubije – to nas digitalizira" na kojoj se okupilo 30-ak poduzetnika koji su sa velikim zanimanjem prikupljali informacije za jednu od najvažnijih poslovnih tema današnjice: digitalnoj transformaciji kroz Fiskalizaciju 2.0 i e-račune.

U svijetu koji se ubrzano mijenja, ova radionica nosila je više od edukativnog karaktera i bila je poziv na buđenje. Promjene koje donosi Fiskalizacija 2.0 kreću već od rujna, a u potpunosti stupaju na snagu sljedeće godine. No, ono što je poduzetnicima možda još važnije od datuma bila je poruka edukacije koja glasi

Tko se prilagodi na vrijeme, stječe prednost, a tko čeka taj riskira!

Glavno predavanje održala je naša Andreja Šturlan, direktorica tvrtke Servisi RAM d.o.o., konzultantica za digitalizaciju poslovanja i licencirani Odoo partner za Hrvatsku. Jasna, konkretna i direktna, Andreja kroz edukaciju nije štedjela riječi naglasivši da se ne radi samo o promjeni zakona, već o šansi da se radi o trenutku kada svatko mora posložiti svoje poslovanje.

I tko krene odmah, ima prednost, a tko čeka zadnji čas riskira propuste i kazne!


U fokusu predavanja bile su ključne novosti: od KPD oznaka, strukturiranih e-računa, pristupnih točaka za razmjenu, pa sve do nužne povezanosti s ERP sustavima.


Ako još uvijek šaljete račune iz Worda… možda je vrijeme da se upale lampice., poručila je.


Najvažnije od svega je da će ta promjena postati obveza za sve poduzetnike, koji će neovisno o statusu morati biti spremni primati, dok oni koji su obveznici PDV-a će biti dužni i slati e-račune.


Drugim riječima, digitalni račun više nije samo opcija nego postaje nova osnova komunikacije između poslovnih subjekata.


Uz prava rješenja, digitalno može biti jednostavno. Kako pokazali su i tehnički stručnjaci Ivana Bošković iz Megatrend Redok d.o.o. te Robert Strajher iz OMNIZON SYSTEMS, koji su kroz stvarne primjere iz Njemačke pokazali kako tehnički zahtjevi mogu postati automatizirani procesi ako se postavi dobra osnova.


Njihovo zajedničko iskustvo jasno je pokazalo da tehnologija ne mora biti prepreka već najbrži put do efikasnijeg poslovanja.


Ova promjena nije luksuz nego zaštita od kaosa, papirologije i mogućih grešaka, istaknuto je na radionici. 


Na radionici je najavljeno i da će Andreja Šturlan uskoro na svom LinkedIn profilu početi objavljivati seriju korisnih savjeta za pripremu i provedbu Fiskalizacije 2.0 na razumljiv način, primjenjiv za male i srednje poduzetnike s ciljem da im pomogne i omogući preuzimanje kontrole nad svojim poslovanjem, prije nego li ih promjena prisili na to.


U organizaciji radionice pomogla je Inicijativa Mladi i poduzetni kako bi poduzetnicima, naročito onima koji tek stasaju, omogućila konkretne alate koje odmah mogu primijeniti u svom poslovanju.


Edukacija će 18.06. u 14 sati biti i online 

Za sve one koji nisu mogli prisustvovati radionici ili žele još dublje razumjeti što Fiskalizacija 2.0 znači za njihov konkretan biznis organizirali smo i specijaliziranu online edukaciju. Naša Andreja pojasnit će vam sve detalje u vezi pripreme za Fiskalizaciju 2.0 te možete pitati sve što vas zanima na svojim primjerima poslovnih procesa, a koji prethode izdavanju e-računa.


Broj mjesta je ograničen, a kako je online možete nam se pridružiti s bilo kojeg mjesta, ureda ili iz udobnosti svog doma.

📅 Svoje mjesto rezervirajte OVDJE


Zaključak: Nije smak svijeta nego samo novi XML

Fiskalizacija 2.0 nije birokratski teret. Ona je test spremnosti i prilika za pametnije poslovanje. 

I zapamtite, krenete li već danas, sutra pobjeđujete!


Tko još račune šalje iz Worda… zna što mu je činiti. A mi smo tu da pokažemo kako.


A kako je bilo na edukaciji pogledajte na fotografijama






Što se dogodi kad tvrtka nema poslovni softver (ili koristi loš)?