Kako se tehnologija neprekidno razvija, tako ni digitalni marketing nije više ono što je bio prije dvije godine. Stvari se mijenjaju iz dana u dan, algoritmi su evoluirali, a korisnici su prezasićeni.
Digitalni marketing više nije samo „boostanje” objave koja moli za klikove. Puno je novih trendova koje vrijedi popratiti – ako ne želite ostati iza konkurencije.
Pa krenimo...
1. Kratki vertikalni video kao osnovni jezik interneta
Brzi, dinamični, kratki i sirovi uratci zauzeli su primat na društvenim mrežama i platformama. Instagram Reels, TikTok, YouTube Shorts, a sada i Facebook prikazuju vertikalni sadržaj deset puta češće nego klasične objave.
Sve više ljudi želi “brzu vrijednost” – edukaciju, zabavu ili emociju i ne- nije više riječ o minutama, nego sekundama.
Zato vertikalni i dinamični video formati, po mogućnosti s titlovima (jer većina gleda bez zvuka) i pozivom na akciju ruše sve rekorde, a za snimanje vam više ne treba produkcijski studio, nego samo mobitel, dobra poruka i dosljednost!
2. Koristite AI kao novi alat, a ne kao zamjenu
Gotovo nema čovjeka koji danas ne koristi AI, ChatGPT, Midjourney i slično. No problem je što 90 posto sadržaja na internetu izgleda isto. Hladan i generički sadržaj vidi se iz aviona. Samo oni koji koriste AI kao dodatni alat a zadrže ljudsku emociju uz uštedu vremena u pisanju teksta– pogode u sridu!
3. Mikro-influenceri – malim koracima do velikog cilja!
Ovo vas se pogotovo tiče ako ste mali ili srednji poduzetnik. Ljudi sve više vjeruju „curi iz kvarta” nego velikim celebovima. Mali influenceri od tisuću do desetak tisuća pratitelja imaju veće povjerenje publike ali i niži trošak po konverziji.
Umjesto „sponzorstva” stvorite dugoročan odnos s mamom blogericom, dizajnericom cvijetnih aranžmana, vege kuharicom, fitness trenerom, ovisno o tome čime se bavi vaša tvrka i što vam treba.
Manje followera, više povjerenja - bolji ROI.
4.Stvarajte interaktivni sadržaj
Komunicirajte s publikom kroz kvizove ili igre i pretvorite ju u svoje leadove, naravno bez forsiranja.
Sve je više korisnika koji žele sudjelovati, a ne samo pasivno gledati. Interaktivni i duhoviti sadržaj povećava CTR i vrijeme zadržavanja.
5. Neka su vam etika i transparentnost na prvome mjestu
Google i Apple režu treće strane. Brendovi koji imaju direktan odnos s kupcima (newsletter, CRM, loyalty programi) imaju prednost. Stoga se fokusirajte na građenje liste (npr. kroz e-bookove, kratke video savjete i slično) kao i na obavezan transparentan odnos s podacima potencijalnih klijenata
Koristite newslettere, story telling oglase iz vlastite prakse s jasnim pozivom na akciju i investirajte u remarketing. Korisnici koji vam se vraćaju su i najvrijedniji.
Zaključak: I što na kraju poduzeti?
Primijenite onu marketinšku strategiju koja najbolje odgovara vašoj tvrtki, izdvojenom budžetu i profilu publike. Kako i na koji način rado ćemo vas savjetovati.
Javite nam se : info@servisiram.hr