Usluge

Dragi naši klijenti izdvojili smo cijene neke od naših usluga. Uvijek šaljemo ponudu prije popravka!

NazivProdajna cijena bez PDV – HRK +25%
Backup podataka250
Dijagnoza kvara za prijenosna računala150
Dijagnoza kvara za stolna računala80
Hitan Start u servisu400
Konfiguracija mrežnog uređaja400
Ležarina po danu3,1
Napredni popravak digitalne elektronike LVL2600
Popravak digitalne elektronike LVL1400
Popravak napajanja LVL1120
Popravak napajanja LVL2350
Radni sat – Teren350
Radni sat Audio servis240
Radni sat Radiona240
Radni sat Udaljeni pristup180
Usluga ReFlow BGA ReWork MacBook300
Usluga ReFlow BGA ReWork PC laptop200
Usluga ReFlow BGA ReWork iMac350
Usluga kloniranja diskova200
Usluga optimizacije sustava210,97
Usluga popravka panti prijenosnog računala250
Usluga jednostavnog popravka punjača80
Usluga popravka stolnih računala na nivou komponente40
Usluga posredovanja s vanjskim servisom200
Usluga rastavljanja i sastavljanja Apple računala300
Usluga rastavljanja i sastavljanja baze prijenosnog računala200
Usluga rastavljanja i sastavljanja ekrana prijenosnog računala150
Usluga reinstalacije operativnog sustava Linux200
Usluga reinstalacije operativnog sustava MS Windows 10200
Usluga reinstalacije operativnog sustava MS Windows 7,8300
Usluga reinstalacije operativnog sustava MS Windows XP400
Usluga reinstalacije operativnog sustava Mac OS200
Usluga reprogramiranja BIOS-a matične ploče300
Usluga spašavanja podataka250
Usluga zamjene čipa BGA ReWork MacBook400
Usluga zamjene čipa BGA ReWork PC laptop280
Usluga zamjene čipa BGA ReWork iMac480
Usluga čišćenja prašine Apple računala250
Usluga čišćenja prašine prijenosnog računala210,97
Usluga čišćenja prašine stolnog računala120,55
Usluga čišćenja unutrašnjosti ekrana iMac600
Zamjena konektora na matičnoj ploči120

Često postavljena pitanja

Za sve dodatno nas konaktirajte

Bojim se da me servis ne košta previše.

Prije popravka klijentima šaljemo pisanu ponudu popravka. Ponuda može sadržavati obavezne i neobavezne popravke. Obavezni popravci su nužni da bi računalo profunkcioniralo a neobavezni su prijedlog servisera kako bi računalo najoptimalnije radilo. opravku pristupamo tek nakon što nam odobrite prezentirani trošak. 

Naplaćuje li se dijagnoza kvara?

Dijagnoza kvara se naplaćuje u slučajevima kada cijena popravka ne prelazi 70% trenutne vrijednosti zaprimljenog uređaja. U slučajevima da uređaj ne možemo popraviti, da nemamo dijelova, da je neisplativ popravak dijagnoza se NE naplaćuje. 

Imam li kakvo jamstvo?

Jamstvo na dijelove je definirano distributerom ili proizvođačem. Jamstvo na usluge se odnosi isključivo na popravak hardwarea i to na uski krug komponenata koje su bile predmet popravka. Jamstvo na rad je 90 dana.

Što ste sve do sad popravljali?

Popis uređaja koje smo imali na servisu je poduži. Servis laptopa, servis računala, servis monitora nam je svakodnevica. Osim toga servisirali smo: autonavigacije, autoradio, televizore, mobitele, tablete, mjerne glave, sklopove napajanja, dijelove strojeva, ultrazvuk, arduino uređaje, light show sustav, mikrofone, pojačala, gitare, bas gitare, zvučnike, kamere itd.. popis je stvarno podugačak. Isprobajte nas.

UVJETI SERVISA

JAMSTVO 

Servis daje jamstvo samo na svoj rad (ukoliko drugačije nije definirano) i to samo na uski krug elektronike koja je bila predmet popravka. NIKAKO na cijelu komponentu u uređaju ili cijeli uređaj. Trajanje jamstvaje 90 dana PODACI Servis ne odgovara za korisničke podatke, prije servisa računala korisniku se preporučuje da sam napravi backup bitnih podataka. Ukoliko korisnik želi, servis može napraviti backup podataka po cijeni od 312,50kn koji se čuva za vrijeme trajanja servisa plus 7 dana. 

DIJAGONOZA KVARA 

Naplaćuje se 187,50kn prilikom odustanka od mogućeg isplativog servisa ili servisa ispravne opreme (kvar ne postoji). PREUZIMANJE Za uređaje koji nisu preuzeti sa servisa u roku duljem od 30 dana nakon obavijesti da se isti mogu preuzeti naplaćujemo ležarinu u iznosu od 6,25kn po danu, odnosno nakon isteka 90 dana ne odgovaramo za njih. 

OPĆENITO 

Uređaje koji su na popravku isporučujemo samo uz predočenje servisne primke. Uređaje zaprimljene na izvanjamstveni servis/popravak ne isporučujemo prije izvršene uplate troška popravka, te predanu potvrdu o uplati ili po izvještaju banke o pristigloj uplati. Za uređaje koji nisu preuzeti sa servisa u roku duljem od 30 dana nakon obavijesti da se isti mogu preuzeti naplaćujemo ležarinu prema važećem cjeniku, odnosno nakon isteka 90 dana ne odgovaramo za njih. RAM Servis ne naplaćuje preuzimanje i povrat opreme koje je u jamstvenom roku i koja je kupljena kod nas na teritoriju grada Zagreba, također to vrijedi i za opremu koja je kupljena kod nas, a izvanjamstvenog je roka za opremu ili uređaj. Za svu ostalu opremu i uređaje vrijedi cjenik dostave prema važećem cjeniku. 

ZA PODATKE na opremi, uređajima i tvrdim ili SSD diskovima donesenim na servis ne odgovaramo. Pokušaj spašavanja podataka s tvrdih diskova, USB memorija ili SSD diskova naplaćuje se prema važećem cjeniku servisa. Za konfiguracije preklopnika, usmjerivača, vatrozida, multifunkcijskih uređaja donesenim na servis ne odgovaramo! JAMSTVO se dokazuje računom o kupovini i/ili ovjerenim i ispravno popunjenim jamstvenim listom, iako je jamstvo većine uređaja moguće provjeriti prema serijskom broju uređaja. 

Softversko podešavanje opreme i softverski problemi NE SPADAJU U JAMSTVO i takvi popravci se naplaćuju posebno. Kvarovi u jamstvenom periodu na opremi i uređajima bit će otklonjeni bez naplate samo ako NISU izazvani mehaničkim utjecajem, nenormalnim ambijentalnim pojavama ili rukovanjem u suprotnosti s uputstvima o rukovanju i korištenju za predmetni uređaj. Rezervni dijelovi ugrađeni u opremu ili uređaje koji nisu pod jamstvom ostaju u vlasništvu servisa, sve do uplate punog iznosa popravka prema predanom računu. Jamstvo na popravak iznosi 3 mjeseca te obuhvaća rad i ugrađene rezervne dijelove ako nije drugačije naznačeno. 

Jamstvo se odnosi samo na identičan kvar, odnosno neispravnost iste komponente i ne obuhvaća funkcioniranje cijelog uređaja. Predajom uređaja na izvanjamstveni servis stranka prihvaća uvjete servisa o naplati dijagnostike kvara, te ako odustane od popravka obavezna je platiti troškove dijagnostike prema važećem cjeniku servisa. 

Servisi RAM d.o.o. poštuje privatnost i štiti osobne podatke svojih korisnika, zaposlenika, poslovnih partnera ili drugih osoba s kojima ostvaruje poslovnu suradnju, a čije osobne podatke prikuplja i obrađuje u svom svakodnevnom poslovanju. 

Više o politici privatnosti i brisanju osobnih podataka na https://servisiram.eu/legal/privacy-policy.